Gameplay z Cyberpunka 2077 wykorzystał RTX 2080 Ti oraz ray tracing
Zgodnie z zapowiedzią, studio CD Projekt RED zaprezentowało w piątek niespełna piętnastominutowy zapis rozgrywki z Cyberpunka 2077. Dotychczas ten gameplay widzieli tylko uczestnicy targów E3 2019, gdyż jego pokaz w Los Angeles odbył się za zamkniętymi drzwiami. Materiał prezentuje kilka kluczowych mechanik, takich jak walka, jazda motocyklem, drzewka umiejętności czy interakcja z postaciami. Ciekawostką jest natomiast fakt, że zapis rozgrywki, który wczoraj udostępniono, został nagrany z wykorzystaniem technologii ray tracingu na karcie GeForce RTX 2080 Ti. Taką informację za pośrednictwem Twittera przekazała Nvidia.
O tym, że Cyberpunk 2077 umożliwi wykorzystanie tej technologii, wiadomo nie od dziś. Do tej pory jednak widzieliśmy głównie zrzuty ekranu z nią, a nie właściwą rozgrywkę. Po tym, jak Nvidia pochwaliła się na Twitterze, że nowy gameplay zaprezentował ray tracing w grze, pojawiło się wiele głosów negatywnych. Na forum Reddit gracze zwracają uwagę, że produkcja zaliczyła downgrade względem materiałów poprzednich materiałów. Pamiętajmy jednak, że to nadal nieukończona wersja gry i śledzenie promieni zostanie prawdopodobnie udoskonalone.